Alla inlägg under september 2013

Av Andréa Norman - 29 september 2013 21:13

Fungerar inte så bra för mig längre... Det är ju så förbaskat tråkigt att inte kunna blogga från telefonen där jag har alla mina nya bilder osv... Får hoppas att de fixar appen snart!


Hur som helst så har ju mycket hänt sedan sist. En semestervecka i Örebro där vi träffade släkt och vänner bland annat.

Sen har jag kommit ganska långt med bröllopet känner jag, hur kul som helst! Tårtan är tyyyyp kirrad. Har träffat Sally som ska sy min klänning, den kommer bli awesome! Ringar är beställda, klänningarna till L och S är inhandlade, bröllopsskorna ligger i sin fina kartong här hemma och jag har en som ska fixa med maten! Nu är det bara resten kvar ;) Ska väl skickas lite inbjudningar snart också... 


L har även börjat på dagis. Herregud vad stor hon blev helt plötsligt! Inskolningen gick sådär, men nu går det bättre och bättre. Är sååå tacksam att jag har en underbar familj som hjälper till med hämtning och lämning så att det inte blir så långa dagar för henne <3


Sist med absolut inte minst så ska ju Lilly bli storasyster i mars också <3 


Lilly på leklandet i örebro, bollhav is the shit!

 

Njuter av sista sommardagarna

 

Tröttmössa efter inskolningen <3

l  

En liten Harry kanske?

 

Presentation


Någons mamma, fru, dotter, syster och vän. En blogg om min (oftast) underbara vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards