Alla inlägg under oktober 2013

Av Andréa Norman - 27 oktober 2013 22:03

Det här med bröllop är inte enkelt... Så fort en sak är färdig så ploppar tio nya saker upp som måste göras!

Jag tycker ändå jag har kommit en bit på vägen, men jag har huuur många beslut som helst kvar som ska tas.

Just ikväll har jag suttit och stirrat mig vinögd på inbjudningar. Jag hade egentligen tänkt att göra dom själv, men det var inte så dyrt som jag trodde att köpa "färdiga".

Att köpa färdiga kort trodde jag skulle vara rätt enkelt, ack så fel jag hade... När man väl hittat kortet man vill ha så finns det fortfarande en miljard olika utformningar på det. Herregud jag kommer aldrig att kunna bestämma mig :/


Klänningen då? Jodå, jag ska iväg på torsdag och testa en prototyp. Sen får vi se om det ska göras några ändringar på den. Lilly och Stella´s kappor är inhandlade. De skulle egentligen också sys upp, men jag hittade en perfek på hamngatan för lite och ingenting så det var bara att slå till! Nu saknas dock lite småsaker till tjejerna i klädesväg, ex en fin mössa.

Rebecca´s klänning har inte kommit in i lager heller, så är lite småstressad över det. Kanske får börja se mig om efter någon annan just in case.


Nu ska jag försöka koppla bort all bröllopsplanering så jag får lite sinnesfrid innan läggdags!


 

(obs, inte detta kort jag valt)

Presentation


Någons mamma, fru, dotter, syster och vän. En blogg om min (oftast) underbara vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards