Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Andréa Norman - 14 juli 2013 23:25

Idag har vi haft en toppenmysig dag. Pappa, Susanne och Tilde åker snart till USA och blir borta i 4 långa veckor så idag passade vi på att umgås. Vi åkte till Lugnvik strax innan lunch, det blev en del utelek innan sovstunden och ännu mer efter...
Vi passade även på att fira mig lite grann då de är borta på min födelsedag. Fick fina bunkar att baka i, så nu måste jag ju bara testa dom vid tillfälle hihi ;) glömde ta kort på dom så de kommer senare. Fick även bidrag till en padda! Hur bra som helst :) Inte nog med det så serverades också den godaste efterrätten... Mums!

Av Andréa Norman - 14 juli 2013 20:24

Nu har jag, i flera dagar känt att jag måste BAKA BULLAR! Har dock inte gjort det än... Som tur är så fyller jag år snart, och måste ju baka något tills dess! Mmm stora, mjuka och saftiga kanelbullar med iskall mjölk... Ja så får det bli! Är ledig dagen innan jag fyller år (jobbar dock på själva födelsedagen) så ska nog passa på att baka lite då :)



Alltså hur gott?!?!

     

(bilder lånade från google)

Presentation


Någons mamma, fru, dotter, syster och vän. En blogg om min (oftast) underbara vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards