Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Andréa Norman - 30 juli 2013 18:56

Herre min dag, 139 unika besökare denna månad! Vilka är ni? :P
Vore kul om ni ville lämna en kommentar *hint hint* ;)

Av Andréa Norman - 30 juli 2013 18:54

De senaste fyra dagarna har gått i ledighetens tecken. Underbart! Och lata har dom varit... I lördags var vi på tivoli med mamma, Johnny, Rebecca och Stella. Blev inga karuseller för Lilly, men hon var lika glad för det :) Söndagen gick åt till avkoppling. Mamma ringde på morgonen och frågade om de skulle ta med Lilly till stugan, gärna för oss. Vi spenderade en lång solig dag på badhuset och relaxen, sen blev det söndagsmiddag som Felix kokat ihop. Det bjöds på asiatisk gryta (?) med räkor och fetaost. Mums!
Catarina kom och hämtade mig för biomys (en födelsedagspresent) vi såg world war z, faktiskt riktigt bra!

På måndagen blev det en tur till polisen för nytt id, herre gud, ser man alltid kriminell ut på dom korten?? Sen en tur på stan med Evelina, köpte caviar nailart bland annat. Längtar tills jag ska prova! Kvällen avslutades på bästa sätt, middag på lilla Siam med Malin, ännu än födelsedagspresent! Bortskämd...

Idag då? Jo det blev en tur till björkbacka för lunch och lek med bästa mamma som sällskap. En tur på stan blev det också. En påse kläder till mamman fick följa med hem, det händer inte ofta!

Nu blir det några intensiva dagar av jobb, hoppas vädret blir bra. Och med bra menar jag uppehåll och inte för varmt! ;) har nästan aldrig brytt mig om vilket väder det är när jag jobbat. Annat blir det när man jobbar inom hemtjänsten, man är ju ute så mycket!

Ha det fint mina vänner! Kram

Presentation


Någons mamma, fru, dotter, syster och vän. En blogg om min (oftast) underbara vardag!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards